onsdag 23 juli 2014

Utlottning av 2 set med halsband och armband


Nu är det dags för en utlottning av två set med halsband+armband. En storlek - vuxen.

Det är "fusk skinn" i alla remmar och allt är ihopsatt av mig från två olika materialkit från Panduro. 
Vänstra setet går i gråblå toner och det högra i brunt.

För att få EN lott (dvs en chans) att vinna ett set gör du så här:

  • lämna en kommentar i kommentarsfältet på vilket set du föredrar gråblå ELLER brun, eller om det inte spelar någon roll. Väljer du det sista kommer ditt namn hamna i ena dragningen slumpmässigt.
  • Lämna även en mail adress där jag kan nå dig om du vinner.  

För att få TVÅ lotter (dvs två chanser) att vinna:
  • sprider du även denna sida till andra. Dvs länkar tävlingen på din egen blogg/websida, nån grupp som du är med i på t ex Facebook, på Twitter eller nåt annat socialt nätverk. Lämna en länk i kommentaren där du lagt upp tävlingen så kan jag (och flera) även titta in där, eller på din sida/blogg och se vad du pysslar med :-)
  • lämna en kommentar om du vill ha dina två lotter med i enbart ena dragningen, skriv då vilken färg. Vill du tex bara ha chans att vinna det blågrå setet läggs ditt namn två gånger i den dragningen. Spelar det ingen roll, hamnar ditt namn en gång i vardera dragning.
OBS! Är du med i en sluten grupp på t ex Facebook går det inte att länka själva inlägget, man måste ju vara med i gruppen för att kunna se inlägget. Lämna i så fall bara gruppnamnet i kommentaren, så kanske fler kan hitta dit :-) Vem vet, vi kanske är många som är med i samma grupp!

Utlottningen stängs kl 19:00 torsdagen den 31 juli 2014.
Slumpgenerator drar vinnare.

Vinnare presenteras 
kl 20:00 torsdagen den 31 juli 2014.

Lycka till!

Grattis till:
Gråblå setet - Helena i Uppsala

Bruna setet - Madeleine Arvidsson 

Maila era uppgifter/adress till chippzan9@gmail.com så skickar jag era vinster.

13 kommentarer:

  1. Vill gärna vara med i utlottningen! Epost adress janethpettersson@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att ha dig med i utlottningen. Lycka till!

      Radera
  2. det bruna... pls, let me win ;) o skicka svaret till vedebrand@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Madeleine Arvidsson28 juli 2014 kl. 10:53

      Det skulle vara underbart att vinna ett sådant set.

      Radera
    2. Madeleine Arvidsson28 juli 2014 kl. 10:54

      Jag delar på Facebook.

      Radera
    3. Två lotter till dig Madeleine :-) Lycka till!

      Radera
  3. Åh jag vill gärna vara med. Delar via fb samt google+ :) gråblå är mer min färg. uhlgren@gmail.com är min mail. ♥♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Två lotter till dig Carro till gråblå utlottningen :-) Lycka till!

      Radera
  4. Helena i Uppsala
    Vilket som - båda är fina! Jag går in och kollar den 31 (min namnsdag) om jag haft tur och lämnar i så fall adressuppgifter då.

    SvaraRadera
  5. Gunilla Qvarsebo

    Det gråblå thanks till gunilla.qvarsebo@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lycka till Gunilla i blågrå utlottningen :-)

      Radera