onsdag 25 september 2013

Grrrr- tiger

Yep, my turn to catch a cold... No fun at all but it's life, isn't it? So, to cheer me up I actually made a tiger-cake with orange zest. Strange, I haven't felt like baking in a very looong time and I can't figure out why today turned out to be a I-feel-like-baking day when I don't feel like doing anything... must be the cold. However, now after I'm done, I'm totally wiped out. So, here I am, sitting/laying on the couch, with my coffee and tiger cake, watching "Holidays" :-)

Jepp, min tur att få en förkylning... Inte kul alls men sån't är livet, inte sant? Så, för att pigga upp mig har jag faktiskt bakat en tiger kaka med apelsin. Konstigt, jag har inte känt för att baka på lääänge och kan inte förstå varför just lusten-att-baka kom idag när jag inte har lust med någonting... det måste vara förkylningen. Nåja, nu när jag är klar så är jag helt slut. Så, här sitter/ligger jag på soffan, med mitt kaffe och tigerkaka, och kollar på "Holidays" :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar