torsdag 20 augusti 2015

Ny blogg - ny ordning?

Det är knappt att jag hittar inläggen som jag veeeet finns här och då är det jag som har lagt in dem. *fniss* Den är lite rörig men den speglar även en aktiv "pysslerska" och förhoppningsvis har inspirationen jag haft spridit sig till er.

Jag har i alla fall startat upp en ny blogg som jag gillar utformningen bättre på, där kan tex alla mönsterbilder ligga samlade i fina gallerior och med ett klick kommer man vidare via länkar - enkelt och snyggt!

Det blir förstås en testperiod först för att se hur det känns och så får jag klura på hur jag ska gå vidare. Jag hoppas ni står ut med det.

Den här bloggen finns kvar och är aktiv precis som vanligt. Det är mycket som har hänt sen jag startade den här bloggen och många av de mönster jag gjort ligger här.

 Hoppas ni hakar på! Nya bloggen är fortfarande under uppbyggnad men mönster och länkar är lätta att hitta :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar