tisdag 26 januari 2016

Klotter, textning och annat plotter

Sen jul har jag fastnat i textning, färgläggning och annat plotter liknande klotter. Så hittade jag en grupp på Fb https://www.facebook.com/groups/dawnnicoledesigns/ och hon har både video och tips för olika text stilar men även en daglig utmaning och det är såååå roligt! Inte trodde jag att det kunde vara så kul att ha någon som bestämmer vad som ska klottras/ritas/textas och sen låta fantasin (pennorna) löpa fritt. Varannan dag är det textning och varannan dag är det klotter. 

Här är några av mina alster, inte i nån speciell ordning.

"Be a difference maker"

... hmm, denna tillhör inte utmaningarna utan är från
en klotterstund på jobbet. Klart mitt nya block måste ha
mitt namn på! :-D

"Quill pen"
Enkla linjer kan göra susen ibland och denna blev
vacker i sin enkelhet. 

"Work hard & be kind"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar