måndag 15 juli 2013

Rackarns oxå! :-)

Jaha... Där sitter man och drömmer sig bort bland garner, klickar och "bläddrar" bland nystanen på skärmen och vips, så klickar man iväg en beställning!

Jag vet inte om det är särskilt bra att det går så lätt... Snarare farligt att det är så enkelt! Det är ju så lätt att man "slinter" med klick-fingret och så sitter man där och undrar - Vad sjutton hände nu!? Vilka garner kom i korgen??

Själva vitsen med att gå till en riktig garnaffär är ju att man kan klämma och känna, fundera i lugn och ro, komma och gå medan man klurar... Så här hemmavid, när man knappt har huvudet med sig, så ska man INTE ge sig ut bland garner via nätet. Det oroar mig att det är så lockande enkelt. Samtidigt sitter det en garn-djävul där på axeln och klappar så fint på kinden, uppmuntrande... och tycker jag är sååå duktig. Inte konstigt att det går så lätt att shoppa mitt i natten när man har såna typer omkring sig :-P

Farligt farligt... det där måste jag sluta med bums annars kan det gå käpprätt åt skogen med ekonomin och utrymmet hemma :-)

Fast, nu kan jag knappt vänta på leveransen! Iiiihh! :-))

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar