fredag 29 april 2016

Hemligt byte # 6 - vår tema

Ännu ett hemligt byte i min grupp på FB (Made by Chippzan) är i sin slutfas, då paket skickas kors och tvärs över landet. Och vilka fantastiska paket!

Alla är så otroligt påhittiga och går verkligen in för temat och att ordna ett paket som faller hemliga vännen i smaken. 

När vi har byten är det viktigt att ingen med pälsdjursallergi får paket från någon som har eller umgås med pälsdjur. För att få det att fungera denna gång fick jag två hemliga vänner att skicka till och i gengäld paket från två ´hemliga´vänner :-) 

Eftersom en av mina hemliga vänner inte har hämtat ut sitt paket än så får jag uppdatera sidan med foton från de paket jag ordnade om några dagar. Vill ju inte riskera att avslöja innehållet.

De här två fantastiska paketen har jag mottagit:

Från Cornelia:
Stickad duk och glasunderlägg i Elise, två härliga nystan Rio,
stikke kalender, mönster på en sjal, nötter och favorit crunchers :-)

Från Jeanette:
Stickad disktrasa, två underbara sydda grytlappar, två nystan Merilla,
Elise garn, nötter och två askar med diverse pyssel tillbehör :-) 

Massa kramar och <3 till Cornelia & Jeanette!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar