söndag 26 januari 2020

Art Journal

Januari springer iväg och jag handarbetar allt mindre. Har Ice Cream Squares , Travelers Cowl och raggsockor på stickorna men tycks inte finna ro att handarbeta. Det blir nåt varv här eller där.

Istället roar jag mig mycket mer med bullet journaling, lettering och annan mixed media media, vilket kan ses på min Instagram Inkingabullet . Det är såååå roligt! Jag antar att jag har exploderat i min hobbyverksamhet till att inkludera mycket mer papper, pennor, stickers och washitape. Haha! De ryms i alla fall med mina garner :-)

Mina senaste alster:
En blandning av modelling paste och stencil, 
wax, stämplar, akrylfärg och tag.
Bullet Journalingi min Scribbles That Matters (STM) 
med stickers, stämplar, washi och textning.
Textar modern calligraphy med min oblique penna
 och vattenfärg. 

Gjort falska frimärken, faux postage stamps, med
diverse papper och stämplar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar