söndag 29 maj 2022

Collage, virkning och textning

Morgonens kreativa stund i mindfulness 🙏❤️
Har gjort en junkjournal med lösa blad och bokringar. Försöker lära mig att göra collage och skapa lite djup med 3D kuddar. Klurigt men å så roligt! 
Skapar ni i papper? Vad gör ni?

Jag roar mig med bujo, Happy Mail, snigelpost och annat skoj/skapande med papper. Och jag har också börjat virka igen! Efter ett långt uppehåll så känns det kul att vara igång. Var förbi ett loppis och fyndade både garn och spets... Nå en del annat också, som brevpapper och kuvert mm 😂 Men, så hittade jag ett diagram på Pinterest och poff, kom inspirationen farande. Visst matchar min fina virknål med loppis garnet? 🥰
Textning ligger mig varmt om hjärtat också men jag tar mig inte tid att sätta mig ner och klottra. Och varför är det så? Jag vill ju gärna utvecklas. Kanske för många intressen som pockar på uppmärksamhet?
Det blir nog en ruta till idag, innan det är dags att runda av för dagen.

Ta hand om er 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar