fredag 17 juni 2022

Personlig inflyttningspresent

𝑁𝑦𝑡𝑡 ℎ𝑒𝑚, 𝑛𝑦𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑛𝑒𝑛


Personlig gåva i ”flytta-ihop-hela-bunten-inflyttningspresent" 💕 

Den praktiska, långa (dryga halvmeter lång!) och supersnygga "skärbrädesbrickan" hittade jag på In&Finn. Hur enkelt och snyggt som helst med handtag och bräda i vintagestil. 😍 Perfekt, tänkte jag, till att ex forsla saker mellan kök och uteplats och började genast klura på om jag kunde göra den mer personlig. Japp, jag gillar att ge praktiska saker som används rejält OCH att lämna avtryck på sakerna, vare sig folk vill eller inte. 😂 Tänkte först bränna texten på baksidan, bara som ett minne, men just denna är till för att synas och påminnas om resan som påbörjats, tillsammans. Den då två familjer blir en. Tack för att jag fick vara med både flytt och invigning. Det är så fint ❤️ 

Före, under och efter bränningen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar