söndag 17 juli 2022

50-års presenter

Min fina vän Maria fyller 50 och såna projekt gillar jag att sätta tänderna i. 🙌

🆃🅰🅲🅺 för att jag fick vara med och dela kvällen med dig och dina nära och kära Maria. 🙏💓 

Födelsedagspresent 

Att gå på "skattjakt" och gräva i mina gömmor för att skapa presenter är lycka, för mig. 

1. Sydde en tygväska av återvunnen textil (duk) från secondhand eftersom Maria också älskar loppis och att återvinna saker. Yey! 🙌💓
2. Handmålade texter som passar henne som handen i handsken. 😂💕 (Många fniss är inbakade under arbetets gång).
3. Hemmagjort litet kort och kuvert, textat kalligrafipenna och bläck. 🖋️
4. Hjärtan-på-tråd (skott) från blomman jag fick av Maria för flera år sedan, i en mugg som blev pricken över i:et. 🌿. (🦋 är plastdekoration monterad på grillpinne). 💕 

Det kanske inte kostar mycket i material och är snett och vint, men det är gjort med omtanke, tid, värme, skratt och mycket ❤️. Och hos Maria finns ovärderlig omtanke och kärlek, hon ger tid, värme och bjuder på många skratt så att kunna ge tillbaka en gnutta känns fint. 🙏💓



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar