lördag 8 oktober 2022

Bujoträff i Tierp

Var ni med på plats i helgen då Tidformera hade en av sina magnifika träffar i sin lokal i Tierp? OMG vilken helg! Minst sagt en inspirerande träff. Den hänger kvar i systemet fortfarande. På gott och ont. 💕🙏

För många ger såna här träffar enbart ett positivt energipåslag, för andra (mig inkluderad) innebär det en #intrycksbaksmälla utan dess like. Återhämtning pågår fortfarande. 🥴😴

Det kan vara frustrerande att ständigt behöva tänka på att dämpa intrycken för att kunna träffa härliga människor, pyssla, prata, skratta och hänge sig åt det man tycker är så otroligt kul och givande, och samtidigt veta att detta kommer kosta. Dyrt. Men med förberedelser, Loop Earplugs , en rejäl dos självmedkänsla och försök till aktiva bra val under tidens gång så är det lättare att hantera dippen efteråt, trots bedövande trötthet och värk i kroppen. Det var värt det, jag hade så kul och jag ser fram emot nästa äventyr. 💚 

Att sitta och klottra med pennor och texta utan plan och mål, är ett sätt för mig att landa. Och inspiration i överflöd får man verkligen på dessa träffar 🙏❤️ Underbart!

Vi kanske ses nästa gång?

Två nedersta foton är tagna av jsbujoandlettering resten av mig inkingabullet ☺️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar