torsdag 20 juli 2023

Knitted wire art

Hej! 
Hur har ni det?
Här har det varit kämpigt en längre tid. Kroppen mår fortfarande inte bra så det är segt och motigt. 

Min kreativitet har legat i dvala senaste åren känns det som.
Ibland poppar det till och jag försöker hänga på medan kreativiteten pågår, skapar lite, testar nytt eller gammalt, små projekt och experiment i ett tappert försök att komma igång.
Nu har jag hamnat i "knitted wire art" läget och är i en lärningskurva. 
Igår blev det både en tulpan 🌷 . Passande då grabben fyllde 24 år. (Vilket inte går ihop eftersom jag bara är 28. 🤣🤪) Jisses, tiden bara rusar iväg. 😮‍💨
Och ett familjehjärta. 💕

Fortsätter på "ståltrådstemat" och testa mig fram. Det blev ett litet "L"-hänge till mor. 
Hoppas ni har det bra och njuter av sommaren trots alla väderomslag. Själv tycker jag att det är skönt att det inte är så varmt. Jag vet att många älskar värmen som varit mer tropisk än svensk senare åren men jag föredrar detta, ca 20-25 grader, vind, sol och regn samt svala nätter. Mums! 😁 

Ta hand om er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar