onsdag 12 februari 2014

Mina böcker har kommit!

Igår hämtade jag ut paketet från Adlibris och kramade om mina "vinstböcker". Lycka! :-)

Bläddrade igenom Fair Isle Motifs och insåg direkt att här har jag en inspirationskälla som heter duga. Det blir att lära sig bli bättre på tekniken och det är så härligt att få tag i en bok som jag känner kommer att följa med mig i många år framöver. 

Idag ska jag sätta mig och bläddra i Stickarens stora mönsterbok men jag vet redan nu att även den kommer att bli en följeslagare genom livet och inspirera till nya mönster och kunskaper.

Jag är så nöjd med böckerna, de är ju sprängfyllda med tekniker, mönster och inspiration! Åh vilken härlig födelsedagspresent i förskott till mig själv :-) Allt detta tack vare fina fb-gruppen Handarbetssnack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar