tisdag 9 september 2014

2 års jubileum firas med utlottning under 5 dagar!

Tänk att det redan gått 2 år sedan jag startade bloggen 20120909! 


Dagen till ära firas genom att jag lottar ut 1 valfritt mönster 
till 2 vinnare/dag under 5 dagar.
(9 sept-13 sept 2014)

Mina mönster hittar du här! och på Ravelry.


Hur gör man?
Lämna en kommentar på vilket/vilka mönster Du skulle vilja vinna i kommentarsfältet här nedan OCH skicka ett mail till mig på chippzan9@gmail.com med dagens kod så är du med i utlottningen. 

OBS! Kommentar + mail ska vara inkomna senast 00:59 varje dag för att räknas med.







Titta in varje dag och ha chans att vinna under ALLA dessa 5 dagar.
Ett nytt inlägg läggs ut varje dag med en ny "Dagens kod" och du gör på samma sätt varje dag:
Kommentera vilket/vilka mönster du önskar vinna i inlägget för just den dagen du vill vara med i utlottningen OCH skicka ett mail med just den dagens kod osv. 

Lycka till!

Alla vinnarna presenteras söndagen den 14 september :-)
Har du vunnit kommer du kontaktas via mail. Du behöver inte välja det mönster du kommenterat, utan du gör ditt val när jag kontaktar dig. 

11 kommentarer:

  1. Jag gillar bl a halvvantar med lettisk fläta så den väljer jag. ;-)

    SvaraRadera
  2. Väljer Lillys of The valley ☺

    SvaraRadera
  3. Skulle gärna vilja ha mönstret på Butterfy Shawl :-)

    SvaraRadera
  4. skulle gärna vilja ha mönster på lilly of The valley

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja vinna mönstret på den underbara virkade fjärilssjalen.

    SvaraRadera
  6. Den vackra fjärilssjalen skulle jag gärna vilja vinna =)

    SvaraRadera
  7. Ananasduken skulle jag vilja göra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett gratis mönster :-) Bara att köra igång ;-)

      Radera
  8. Doris vantar, precis i min smak :)

    SvaraRadera
  9. Hej, jag skulle vilja vinna mönstret på din fina... Virkade halskrage Crocheted cowl.

    SvaraRadera
  10. Jag har noterat er som kommenterat här och skickat mail enligt utlottningsreglerna. Lycka till!

    SvaraRadera