tisdag 9 september 2014

2 års jubileum firas med utlottning under 5 dagar!

Tänk att det redan gått 2 år sedan jag startade bloggen 20120909! 


Dagen till ära firas genom att jag lottar ut 1 valfritt mönster 
till 2 vinnare/dag under 5 dagar.
(9 sept-13 sept 2014)

Mina mönster hittar du här! och på Ravelry.


Hur gör man?
Lämna en kommentar på vilket/vilka mönster Du skulle vilja vinna i kommentarsfältet här nedan OCH skicka ett mail till mig på chippzan9@gmail.com med dagens kod så är du med i utlottningen. 

OBS! Kommentar + mail ska vara inkomna senast 00:59 varje dag för att räknas med.







Titta in varje dag och ha chans att vinna under ALLA dessa 5 dagar.
Ett nytt inlägg läggs ut varje dag med en ny "Dagens kod" och du gör på samma sätt varje dag:
Kommentera vilket/vilka mönster du önskar vinna i inlägget för just den dagen du vill vara med i utlottningen OCH skicka ett mail med just den dagens kod osv. 

Lycka till!

Alla vinnarna presenteras söndagen den 14 september :-)
Har du vunnit kommer du kontaktas via mail. Du behöver inte välja det mönster du kommenterat, utan du gör ditt val när jag kontaktar dig.