fredag 23 september 2016

Utstansade och handstämplade hjärtan

Som en del vet har jag börjat stämpla på metall och gör en del smycken men även dessa små raringar :-) Hjärtformade små "tags" som jag stansar ut för hand och stämplar med "handmade" samt ett litet hjärta, sen följer slipning, färgning och att göra hål. De är i aluminium och är till för att sy på färdiga alster, som är handgjorda. Det där lilla extra, ni vet.

Jag har lagt upp några i min shop: http://www.shophandmade.com/Item/Handmade-Hj%C3%A4rta-Heart-Tags-from-Made-by-Chippzan/H195G2C och finns just nu endast i silverfärgad aluminium. Tanken är att även de kopparfärgade skall finnas att köpa. 

Vore jättekul att höra vad ni tycker om dessa, så lämna gärna en kommentar här eller på min Facebook sida :-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar