torsdag 6 februari 2014

Vinstregn :-)

Häromdagen var jag med i utlottningen av presentkort på Adlibris i en fb-grupp och vann! Jag kunde inte tro mina ögon när lottningen var klar och mitt namn fanns med i listan. Fantastiskt roligt och oväntat. Så nu har jag botaniserat på Adlibris och klickat hem två böcker, bara till mig själv :-)
Stickarens stora mönsterbok:
en inspirerande handbok med 300 mönster
man verkligen behöver kunna
 
(bild från Adlibris)
200 Fair Isle Motifs: A knitters Directory
(bild från Adlibris)

Det blir att lägga en liten slant i mellanskillnad men vilken otroligt rolig och fin födelsedagspresent till mig själv! (Jag fyller år i början av mars) Stort tack till alla admins i gruppen Handarbetssnack, inte bara för denna vinst utan för att ni håller humöret uppe och inspirerar både i handarbetet och vardagslivet. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar